If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми не вкарва въздух, а газове от цилиндрите, и освен в гарнитурата, проблемът може да се окаже в крива глава - едно от най-сериозните последствия при дизелите след прегряване
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
На колегата titanium мога да кажа,че здраво са го прекарали и е много жалко,че е намразил марката заради кретени.Все пак и той си е виновен донякъде,че се е доверил на джамбазите.
Иначе JTD-то е разкошна машинка.
Колегата bataar да спира веднага колата и да сваля главата.Дано се размине само с гарнитура.
Здравейте !
нов съм и още не съм в клуба
и не знам как да поствам ;(
Харесал съм една конкретна количка(алфа 145 1.9 jtd)
колата е 1999та година с кожен салон жълта.
изглежда прекрасно на снимките но до колкото разбрах има неща за които трябва да се внимава (турбина, дебитометър, и така нататък)
колицата е в София а аз съм от Варна
Ще съм много благодарен ако ми кажете за кое трябва да внимавам когато я взимам НЕЩА КОИТО АЗ ДА МОГА ДА ВИДЯ И РАЗБЕРА, както и да ме насочите към място подходящо за качествена диагностика (да видим как е отвътре )
искат ми 4700 лв
предварително благодаря
тва да разчиташ на късмета при покупка на стара кола не си е работа , 99.9 % ще се прецакаш . преди да я вземеш я заведи да я огледат отвсякъде в някой добър сервиз , ма да знаеш че пак няма гаранция
а профилактиката като части и сервиз долугоре колко излиза за подобна машина (кое е препоръчително да сменя ?)
Всички масла (хидравлика,двигател,скорости) филтри,ремъци,ролки и водна помпа.За цени виж тук, а за диагностика при покупката питай Лисан! Иначе колата е супер само да уцелиш здрава и "ненапудрена"!
Успех с покупката !
Kolegi, niakoi moje li da mi kaje kude ima bordovi kompiutur vtora upotreba za Alfa 146 JTD, ili e po dobre da zvunq v Ayto Italia?
Колежке, първо пиши на кирилица. Иначе във форума можеш да се свържеш с колегите nikola nikolov или yavor4o за части втора ръка или да разгледаш темата със сервизите, там най-добре ще знаят къде да те насочат и да ти помогнат.
Деси,преди всичко,добре дошла във Форума ни! Тука си имаме някои правила,които ни правят живота по-лек и по-смислен.Едното от тях е,както колегата правилно ти е отбелязал е писането на кирилица и по възможност по-грамотно.Знам,че ти е трудно да се ориентираш,ще правиш грешки,но алфаманиаците сме задружно племе и ще получиш пълна подкрепа,стига и ти да си лоялна с нас!Въпроса ти е на човек,който иска да си разреши проблема,а правилния подход е да го натресеш на сектата и тогава може да се намерят много варианти.За това обясни какъв ти е проблема и е много вероятно специалистите да ти помогнат,като ти спестят и скъпи ремонти и ненужни части.Попрочети правилата,порови се из форума и използвай търсачката.Все пак,по-умното е да обясниш ситуацията.И питай!Не се притеснявай!Винаги съм казвал,че няма глупави въпроси,а глупави отговори! Поздрави - Мордохай!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
След година и половина ослушване из форумите,като гърмян заек,за читав сервиз за дизели искам да споделя мнение от един сервиз само за дизелови агрегати и ГНП,сервиза се казва Трайчо Дизел ул.Герено #4 .При идване от гробищата на светофара направо,продължава се по главната докато пред вас не видите жп прелез.Преди този жп прелез в ляво има една разбита малка уличка по нея 20-30 метра и сте пред сервиза. Ремонт на всякакви видове ГНП .Мобилния е 0887-80-17-88 -Пламен. Намира се преди прелеза в кв.Орландовци като се идва по ул.Мара Бурнева става дума за София .Ремонт на гнп,проверка на дюзи и компресия и смяна на ангренажен ремък ми излезе 200 лв.Сега карам друга кола.
Напълно го разбирам човека , преди 2 месеца си купих 146 JTD 1.9 на 160000 км. за 4500 със спецялния бонус
"всичко строшено и добре прикрито".
След първите 400км.:
волана почна да се върти трудно при бавно каране
щурчето (турбото) спря да свири
появи се луфт в рейката
дабитомера умря
седалката се прецака - няма нагласяне да ти удобно и това е
скирачките засвириха
от маркуча между интеркулера и всмукателния колектор почна да хвърля масло.
червената лампа за проблеми светва след дупка после спира
След 800км.
Спирачките съвсем заминаха
Хидравличната течност изтече през хидравличната помпа
съединителя се втвърди
След 1200км
съединителя почна да буксува и съвсем го няма
нещо вие от към турбината
носи наляво или надясно - няма права линия
чукат карета
След 1800км
усмивката ми изчезна
не ми се говори
не спя добре нощем
постояно съм изнервен
събрал съм много агресия
мисля само как блъскам с Алфата тоя дето ми я продаде
разочарованието от първата ми кола стана повече от сдравия разум
Как да се справи човек с това положение?
Ремонта Ще пробвам да намеря поне едно нещо което ме радва в нея.Ако мога да се зарадвам на Алфата , значи мога да се радвам на всичко.Радостта и усмивката ще се завърнат.
И аз моята я взех предии около 3 месеца, по километраж беше на 130000 километра, струваше 3600, първа кола грам не отбирам ни от дизел ни от нищо, взех я на късмет от Горубляне, с едно приятелче дето разбира повече мен. Беше най-читавата 146-ца която намерихме него ден, не е перфектна но мен ме кефи. Закарах я на Румен (клубния сервиз) (след като я купих), смени консумативите човека, каза че е ОК колата (двигателя) и си карам вече 5000 километра.
Предполагам да се радвам на огромния си късмет тогава
Comment